Kevätkauden päättäjäiset

11.6.2019 klo 17:30

Meidän vertaisten yhteinen kevätkauden päätös pidetään TIISTAINA 11.6. Häkinvaaran Kammilla klo 17.30- 20.00. Ajo-ohjeet (Google Maps) Napapiiriltä on jäsentiedotteen lopussa. Tämä jäsentiedote jaetaan myös kaikille ryhmässä käyneille.

Olisi hienoa, jos ilmoittaudut info.lapinmielenterveysomaiset@gmail.com sunnuntaihin 9.6. mennessä, jotta osaamme varata sopivasti makkaraa, kahvia/teetä ja vaikka pillimehuja. Jos sinulla on erikoisruokavalio, pyydämme ottamaan omat eväät mukaan. Mukaan saa kyllä tulla, vaikka ei ilmoittautuisikaan. Jos tarvitset kyydin Rovaniemen keskustasta Kammille, ilmoita tästä em sähköpostiin, niin varmistamme sinulle kyydin.

Kammilla evästellään, rupatellaan ja nautitaan kesäillasta. Toivottavasti saamme hyvän ilman. Voimme myös miettiä tulevaa, mitä se voisi sisältää. Tuo siis myös ajatuksesi mukana :-)

Terveisin sihteeri Eija

Ajo-ohjeet